Workshop Doelen Stellen voor Effectieve Websites

Wat zou je doen als je voor je werk naar een beurs gaat? Gewoon een beetje rondlopen? Of ga je gericht afspraken maken met mensen die jij wilt spreken?

Goede kans dat als je als ondernemer dingen doet met een plan. Je houdt immers van resultaat (ja toch?) en daarvoor geef je richting aan je acties.

Mensen maken de meest prachtige websites, vol met bijvoorbeeld natuurfotografie, bewegende onderdelen en kleuren die helemaal aansluiten bij hun “brand identity”. Alles ziet er tiptop uit en dan is de site “klaar”.

En dat, terwijl je zo veel meer uit je website kan halen.

Denk aan:

  • Het creëren van leads of klanten via je site
  • Het opbouwen van een expertstatus
  • Mensen binnenbrengen die helemaal nieuw zijn (zoekmachineoptimalisatie, anyone?)
  • Het vergroten van je publiek, middels een mailinglist

De vraag is dus: Wat wil jij uit je website halen?

Is het een van de dingen uit het rijtje hierboven? Dan hebben we een interessante (en gratis) workshop voor je.

In de workshop Doelen Stellen voor Effectieve Websites maak je in 3 uur een plan voor hoe jij meer uit je website kan halen. Gericht op resultaat (euro’s op je bankrekening bijvoorbeeld).

De workshop wordt gegeven door Max en Mark samen. Zij zijn de ervaren coaches die je op weg helpen. In de workshop leer je het volgende:

  • Het doel van doelen stellen (waarom eigenlijk?)
  • Hoe stel je goede doelen
  • Hoe ziet een goed doel voor je website eruit
  • Hoe ga je van je doel naar een concreet actieplan
  • Hoe creëer je online succes

Voor deze workshop werken we samen met Go2People, een Amsterdams bedrijf dat expert is in websites bouwen en online succes. Zo weten we zeker dat de informatie die je krijgt, aansluit bij wat je nu nodig hebt.

Wat vinden deelnemers van de workshop?

Inmiddels hebben al tientallen ondernemers meegedaan. Dit is de feedback die we hebben gekregen:

Wat ik heel goed vond aan deze workshop is dat er heel duidelijk wordt uitgelegd hoe zo’n funnel werkt. En wat je ervoor moet doen om mensen naar je website te krijgen. Het kwartje is gevallen
Liesbeth Mantel – Flow in Work.

Ik vond het goed om herinnerd te worden aan hoe je doelstellingen maakt. Wat komt er allemaal bij kijken, voordat je een klant opbelt?
Marjorie Meul – Spot on

Ik kon het niet laten. Ik heb tijdens de workshop al mijn website aangepast. (…) Jullie schema maakt het makkelijker om het stap voor stap aan te pakken.
Marleen van Aken – De Blokkendoos

In onderstaand filmpje vertellen deelnemers het ook zelf: